Ελληνική αρχική σελίδα » Ανθρώπινο Δυναμικό » CV_kalyba

Άννα (Άννυ) Καλύβα

Θέση  στο Ίδρυμα

Μέλος ΕΕΠ

Προπτυχιακοί  τίτλοι σπουδών

Πτυχίο τμήματος Γαλλικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής – Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών

Μεταπτυχιακό Δίπλωμα – Diplôme d’Études Approfondies (DEA) – UFR de Didactologie des langues et des cultures - Sorbonne Nouvelle (Paris III) –

Διδακτορική Διατριβή (Doctorat): Sorbonne Nouvelle (Paris III) – UFR de Didactologie des langues et des cultures - L’enseignement ludique en classe de langues : de la motivation à l’évaluation

Τομείς ερευνητικού ενδιαφέροντος

Διδασκαλία και διδακτική της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας (θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις), μετάφραση

Αριθμός διδακτορικών που έχετε επιβλέψει

 

Γνώσεις στη χρήση νέων τεχνολογιών

Ms office, windows

Εμπειρία από συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα

 

Σύνολο  δημοσιεύσεων

 

Σύνολο  αναφορών (αριθμός)

 6

Μονογραφίες

 

Πέντε σημαντικότερες αναφορές

 

Εθνικές και Διεθνείς διακρίσεις (οργάνωση συνεδρίων, μέλος οργανισμών κλπ.)

 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ

Ανακοινώσεις  – Δημοσιεύσεις 

Εκδόσεις Presses universitaires du Septentrion – L’enseignement ludique en classe de langue en Grèce: de la motivation à l’évaluation (ISBN 2-284-03245-1) - 2001

Περιοδικό Contact+ No 19 - Compte rendu et démarche pédagogique de la Manifestation du 24 mai 2002 à l’occasion du bicentenaire de la naissance de V. Hugo (με τη συμμετοχή της Νικολέττας Tασσοπούλου) – Δεκέμβριος 2002

Περιοδικό Contact+ No 24 - Littérature et enseignement ludique – Découvrir le monde littéraire de façon ludique. – Δεκέμβριος 2003

Πρακτικά 13ου Διεθνούς συνεδρίου Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας - L’enseignement ludique en classe de langues - 2006

Περιοδικό Contact No 55 & 56 - Interdisciplinarité à l’école primaire : difficultés de la mise en place des innovations à travers un exemple concret. – Οκτώβριος 2011

Πρακτικά του 7ου Πανελληνίου Συνεδρίου Καθηγητών Γαλλικής - Hôtel Céphalonie bonjour!: un projet pédagogique fondé sur l’approche actionnelle. Enjeux et perspectives. http://www.frl.uoa.gr/fileadmin/frl.uoa.gr/uploads/sinedria/Actes_2010_473-571.pdf - 2012

Le court-métrage Création de courts-métrages en tant que bonne pratique dans la classe de FLE : motivation, réalisation et évaluation - 3ème Colloque International Francophone en Ukraine που οργανώθηκε από τη Γαλλική Πρεσβεία Ουκρανίας, Το Γαλλικό Ινστιτούτο Ουκρανίας και το Πανεπιστημιακό Πρακτορείο της Γαλλοφωνίας (Agence universitaire de la Francophonie) – Οκτώβριος 2019 – Οδησσός, Ουκρανία

 

Μεταφράσεις

Μπίλι Χόλιντεϋ της Sylvia Fol – Εκδόσεις Κασταλία – Αθήνα 2006 - Επανέκδοση 2009.

Στέφαν Τσβάιχ της Catherine Sauvat –Εκδόσεις Κασταλία – Αθήνα 2006 - Επανέκδοση 2009.

Για μια ανθρωπολογία των διαπολιτισμικών ανταλλαγών της Άννας Tριανταφύλλου, εκδόσεις Kauffmann (Συμμετοχή Ειρήνης Παπαλεωνίδα) Αθήνα 2007 - – Επανέκδοση 2012.

Η επικοινωνία σε 100 λέξεις του Μaurice Lévy– Εκδόσεις Το Βήμα, συλλογή Τι γνωρίζω; - Αθήνα 2007